Strojna sanacija poškodovanega vozišča

Postopek sanacije

Z vodo navlažimo poškodovano mesto, da preprečimo prašenje pri čiščenju poškodbe.
S pomočjo vgrajenega kompresorja za zrak z izpihovanjem očistimo poškodbo na vozišču in odstranimo nevezane delce.
Očiščeno udarno jamo ali drugo poškodbo pred “krpanjem” pobrizgamo s segreto bitumensko emulzijo.
V mešalni glavi na koncu cevi se zmeša emulzija in kameni agregat. Tako pripravljeno asfaltno zmes takoj vgradimo na poškodovano mesto vozišča.
Sanirano površino nato povaljamo z manjšim valjarjem.

VELIKA UČINKOVITOST
Sanacija je zelo učinkovita pri poškodbah kot so udarne jame, manjši posedi, oluščen obrabni sloj – asfaltbeton, mrežaste razpoke z manjšimi posedi in podobno. Globoke poškodbe saniramo v več slojih. Dnevno je možno vgraditi do 10 ton materiala.

PREDNOSTI

 

IZDELAVA HITROSTNIH OVIR
S tem strojem lahko izvajamo tudi hitrostne ovire na odsekih, kjer želimo zmanjšati hitrost vozil. S pomočjo posebne šablone lahko polagamo talne ovire različnih širin in debeline do 2 cm. Kot vezivo uporabljamo polimerno modificirano bitumensko emulzijo in apnenčev agregat različnih frakcij.